האם ניר ברקת הולך ברחובות ירושלים חמוש בנשק שלוף בעקבות המצב?

ישראל פריי 1 Comment on האם ניר ברקת הולך ברחובות ירושלים חמוש בנשק שלוף בעקבות המצב?
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערוץ 1 פרסם הערב תיעוד ובו נצפה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת כשהוא מסתובב ברחובות ירושלים חמוש בנשק ארוך. התיעוד התפרסם במהירות, והעלה שאלות רבות בדבר החוקיות שלו, כמו גם אזרחים רבים שרואים בו שיקוף עגום למצב בירושלים, בו חוסר הביטחון האישי והבטחוני מידרדר לשפל חסר תקדים עד כדי שראש העיר נאלץ להסתובב ברחבי העיר בנשק שלוף.

בתגובה, הכחישה העירייה באופן גורף את הפרסום ואמרה שהיא "מבקשת להבהיר כי בניגוד לפרסום השקרי במהדורת "מבט" בערוץ 1 – לראש העיר ניר ברקת אקדח ברישיון מסוג גלוק אותו הוא נושא לעיתים עם מערכת "רוני" המתלבשת עליו, והופכת אותו למדויק יותר ואת הירי בו לאחראי יותר. המערכת אינה דורשת רישיון נוסף לאקדח ונעשה בה שימוש סטנדרטי ונרחב כמו למשל באבטחת הרכבת הקלה ובמקומות נוספים לאור יעילות המערכת בדיוק הירי לעומת אקדח ללא מערכת זו".

"ברקת נשא את האקדח כשסייר בבית חנינא כדי לבחון את החזרת הביטחון לציר הרכבת הקלה יחד עם משטרת ירושלים. ראש העיר מעודד נושאי נשק ברישיון לשאת אותו להגברת הביטחון, ומשמש דוגמה אישית לכך. צר לנו על הפרסום השגוי כאילו לראש העיר אין רישיון ל"רובה גליל" שאינו מבוסס על דבר".

מתוך התיעוד של ערוץ 1:
תמונה 1 (28)

תמונה 2 (26)



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חברים יקרים
    יש פטנט לאקדח אשר מאפשר לו להיכנס לתוך מסגרת
    אשר מאפשרת לאקדח
    א. התראה כמו נשק ארוך
    ב. דיוק בעת הירי
    ג. הגדלת טווח יעיל
    ככה שעל פי התמונות נראה שזהו הדבר , וראש העיר אינו נושא נשק שלא כדין